L❤vE

بقیه کین؟توالماسه منی 💎

L❤vE

بقیه کین؟توالماسه منی 💎

درباره بلاگ
L❤vE

بـــــــــــۼــــــــــلــــــݦ ڪـــــــڹ
ڪــــــــہ مـــــــــڹ
از هـــــــــمـــــــــہ خـــــــــســــــــٺـــــــــݦ
ٺــــــــــۅے ایــــــــــڹ
دۅد ۅ دم غــــــــــــم
مــــــــــے ڪشـــــم
از ٺــــــــۅ ڹـــــــفــــــــــس مــــــــــڹ
بـــــــــــۼــــــــــلــــــݦ ڪـــــــڹ
هــــــــمـــــــــیــــــــــــنـــــجـــــــۅرے
ڪـــــــــہ هــــــــــســــــــٺــــــم
بـــــــــــۼــــــــــلــــــݦ ڪـــــــڹ
ڪـــــــــــــہ شــــــــــڪــــــســــــٺــــــــــݦ

آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۹ فروردين ۰۰، ۱۵:۰۸ - a.r
    سلام
  • ۳۰ بهمن ۹۵، ۲۰:۱۸ - بــــــــانـــــــــــــو کـــــــــوچـــــــــولـــــــو
    مبارک
  • ۵ بهمن ۹۵، ۱۶:۲۶ - نسل چهارمی
    +++
۰۸ شهریور ۹۴ ، ۰۶:۲۱

متن اهنگ زبر حصین وشایع

متن آهنگ جدید حصین و شایع زبر

خیسه همه وره رام دنیا بده همه بام چون هه کجه رام

لیزه همه وره رام

لیزه ولی سر پام

شیب مسیره رو دیدم من

کمه تا رسیدن تهش په تهشه رسیدن

من کل راهرو یک جا جوییدم رام نمیشم هیچ جوره نه

سر راهه همیشم پیچ بوده مرگ

زندگی برام خاطره چید

از همه چی از باختی که سنگینه میگی اگه نبره چی

از همه چی از بردی که شیرینه و میدونی که هنو تازه هولشی

هه نه من میبازم و بعد برد

میخوای ببینی پس صبر کن همین

یه جوری میبرم ببینی چپ کنی زمین

نه اومدی په کجا ماهیگیری

ماهیگیری شک نکن از اینجا تو خالی میری

باز شدم خار چشات معلومه

پس سری بعدم منو دیدی کم برو لایی گیری

جات جایه دیگه است نیا اینجا پیشه ماها نی

خیلی مچکرم په

هنو نمیدونی اینکه داری بوده ماله کی آره واقعا که خندست

چشو وا کن ببین اینا همه بوده ماله من

اما چن وقته کندم

جا نمونی شیری برو آره برو بدو په بکن صحبت کمتر

شیر تو شیرم شمشیر تو جیبم

چطورم به نظرت بده شیر روحیش

قویتر از خودم جز خدا نیست تو دیدم

حتی از سینه قبرستون شیر دوشیدم اومدم برا جنگ

حواسم پرته چیزی نی په نیا دیدنم با جعبه شیرینی

من از پا در بیام بچه چی میگی

مگه با تانک ببرنم رو تخته کلینیک

من با هر ماشین حسابی حساب کردم

تو باید حساب ببری کنار بذار

برام دو تا دوده جنس نابتو

ببینیم چی میزنی میبینه چشمت تا به تا

هه په ببین دوست خوب اینجا جاش نی بچپونی خودتو زور چپون

هم صنفاتو میشناسم جور به جور باد پنکه نمیندازه توم تکون

ببین من ساختم جلوم جا راه پس پیش

گفت گفتنات رو سرم آب یخ نی

اگه پیدامون نبوده جایی جمعیم که نیس جای هر کی

شعر آهنگ جدید حصین و شایع زبر

لب و دهن فقط لبو دهن

تا جنگ شه که سریع میری سنگرو بغل

منم از اونا که صحنه رو بغل

تو عمل تو مقر تو محل تا ابد اه

لانتوری نرو تو نقش من خودم مارم سبز شدی در خونم

اه میدونی تا بوده ما ادامه داریم

میخوام بینم از رو میری یه رو یا اضافه کاری ها

صاف رو این زمین زبر که خوب بفهمیش تهش میشه قضیه فیک

از وسط کلت بزن یه سری بهم

هر از چند گاهی تا قشنگ بفهمی چمه

منو پام رو زمین تا همیشه سفت

یه جور دیگه نو ولی با همه یه شکل

روحیه ام با باخت جورتره تا نتیحه صفر

شاید تو ندونی ولی من آخرشو حفظم

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۰۸
الناز عدالت خواه

نظرات  (۳)

خیلی قشنگه..



آپم عزیز دل
پاسخ:
مرسی اجی  
&_&
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">