L❤vE

بقیه کین؟توالماسه منی 💎

L❤vE

بقیه کین؟توالماسه منی 💎

درباره بلاگ
L❤vE

بـــــــــــۼــــــــــلــــــݦ ڪـــــــڹ
ڪــــــــہ مـــــــــڹ
از هـــــــــمـــــــــہ خـــــــــســــــــٺـــــــــݦ
ٺــــــــــۅے ایــــــــــڹ
دۅد ۅ دم غــــــــــــم
مــــــــــے ڪشـــــم
از ٺــــــــۅ ڹـــــــفــــــــــس مــــــــــڹ
بـــــــــــۼــــــــــلــــــݦ ڪـــــــڹ
هــــــــمـــــــــیــــــــــــنـــــجـــــــۅرے
ڪـــــــــہ هــــــــــســــــــٺــــــم
بـــــــــــۼــــــــــلــــــݦ ڪـــــــڹ
ڪـــــــــــــہ شــــــــــڪــــــســــــٺــــــــــݦ

آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۹ فروردين ۰۰، ۱۵:۰۸ - a.r
    سلام
  • ۳۰ بهمن ۹۵، ۲۰:۱۸ - بــــــــانـــــــــــــو کـــــــــوچـــــــــولـــــــو
    مبارک
  • ۵ بهمن ۹۵، ۱۶:۲۶ - نسل چهارمی
    +++
۱۶ شهریور ۹۴ ، ۰۵:۴۰

پست قبلیو حتمااا دان کنین

. واااییییی عاشق این اهنگ شدم ک دیووونشششششش شدممممم دارم میمیرم این اهنگگگگگگگگ وووواااییییی ب علی قول داده بودم بخوابم ولی بخداااا ازدوقتی این اهنگو پلی کردممممم همشششش روتکرار بود وااییییی خیلی قشنگههههههه جوووننننهههههه مننننن دان کنینننننننن عاشقشممممممممممممم وای عالیه هرچییییی بگم کم گفتم فقط ب معنیش دقت کنین مخصوصا تیکه های سعید پانتر ک صداش جادویی وخاصه واییی اونی ک تومیخوای باس ساپورت بپوشه میگن بچه خارجیه ر اش میزنه اگه خوشحاله باهات الهی کوفتش بشه اصلا خداکنه عاشق دوستت بشه خخخخخ عالییهههههه سعیددد وحانیه وعلییییی واحسانننن شماچهارتااینو دان نکیننننن میکشمتووونننن حتمابخاطر من تاته گوش بدید واییی من دیوانم میدونم فحش ندین 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۱۶
الناز عدالت خواه

نظرات  (۶)

سلام وبتون خیلی قشنگه اگه باتبادل لینک موافقید خبرم کنید
 سلام...

یه پست گذاشتم و یکم حرف زدم با همه...حتما بیا و بخونش...

حتما بیا...
۱۷ شهریور ۹۴ ، ۱۱:۰۷ دنیا تتلیتی

خب لینک اهنگه رو بزار ابجی

منم دانش کردم فووووووووووووق العاده س

به نظرم همه اهنگای سعید پانتر قشنگه و بی نظیر
ولی
اهنگای عمو تتلم یه چیز دیگس
پاسخ:
اره دقیقا تتل ک ماهه سعید صداش خیلی قشنگه  
حتما
سلام وبتون عالیه ازشماخواهش میکنم به وبم سربزنیدونظربدیداگه باتبادل لینک موافقیدخبرم کنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">