L❤vE

بقیه کین؟توالماسه منی 💎

L❤vE

بقیه کین؟توالماسه منی 💎

درباره بلاگ
L❤vE

بـــــــــــۼــــــــــلــــــݦ ڪـــــــڹ
ڪــــــــہ مـــــــــڹ
از هـــــــــمـــــــــہ خـــــــــســــــــٺـــــــــݦ
ٺــــــــــۅے ایــــــــــڹ
دۅد ۅ دم غــــــــــــم
مــــــــــے ڪشـــــم
از ٺــــــــۅ ڹـــــــفــــــــــس مــــــــــڹ
بـــــــــــۼــــــــــلــــــݦ ڪـــــــڹ
هــــــــمـــــــــیــــــــــــنـــــجـــــــۅرے
ڪـــــــــہ هــــــــــســــــــٺــــــم
بـــــــــــۼــــــــــلــــــݦ ڪـــــــڹ
ڪـــــــــــــہ شــــــــــڪــــــســــــٺــــــــــݦ

آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۹ فروردين ۰۰، ۱۵:۰۸ - a.r
    سلام
  • ۳۰ بهمن ۹۵، ۲۰:۱۸ - بــــــــانـــــــــــــو کـــــــــوچـــــــــولـــــــو
    مبارک
  • ۵ بهمن ۹۵، ۱۶:۲۶ - نسل چهارمی
    +++
۰۹ بهمن ۹۴ ، ۰۸:۱۳

واسه محمد

این پست ماله توعه محمدم 

خیلی حرفا توگلومه نمیتونم بگم 

میخوام اگه بشه بنویسمشون واست 

میدونی تو هیچ گناهی نداری 

من بدم وهمیشه اذیتت میکنم 


اشکات همیشه بخاطرم ریخته 

ولی محمدم 

من نمیخوام اشکات بریزه 

دوس دارم بخندی همیشه 

ولی نمیدونم چرا

همیشه باعث میشم ناراحت شی 


منه دیوونه حتی دلیله کارامو نمیدونم 

میدونی 

شاید ناراحت سی ک مطمینم میشی 

ولی خیلی دوس دارم باهات بهم بزنم 

چون همیشه ازارت میدم 

میخوام این ازار تموم شه 

از ی طرفم میخوام تنها باشم 

دوس ندارم کسی دور و ورم باشه 


هرکی بود رو هم خط زدم 


از اهنگای غمگین همیشه متنفر بودم 

ولی الان همش دنبال اهنگ غمگین میگردم 

هرچقدددر غمگین تر بهتر 

اهنگی ک بتونه اشکمو دراره 


میدونی ی وقتایی دوس دارم پیشت باشم تا ارومت کنم 

ی وقتایی دوس دارم ازت فرسنگها دور باشم 

نمیدونم چرا واقعا نمیدونم 

دوست دارم بری 

اینجوری تو اذیت میشی و منم تنها میمونم 


نمبدونم تقصیر کار کیه 

حاله امروزم تقصیره کیه نمیدونم 

دنباله مقصر هم نیستم 


ولی فقط دلیل کارام ایناست 

ی وقتایی خیلی خوبم ی وقتایی خیلی بد

کاش هیچوقت باهات دوس نمیشدم اینجوری بهتر بود اذیت نمیشدی 

چند وقت پیش گفتی دیه مثه قبلا نیستم 

قبل از.دوستیمون بیشتر میخندوندمت و مسخره بازی میکردم 

اره محمدم

اون موقع یچی داشتم نامه دل 


ولی همه شکستنش 









پریشب خوابتو ددیدم 

براتم گفتم 

خواب دیدم مردم 

فقط توبالا سرم بودیو گریه میکردی 


توی خواب هم دلم ریش میشد وقتی اشکاتو میدیدم 



این ی مدت همش کسو چتو دپرس و بی حال و بی حوصلم 

دلیلشم واقعا هنوز معلوم نیست واسم 


حتی حوصله اهنگ گوش کردن ذو هم دیگه ندارم 

الان دارم گوش مبدم البته 


چندروزه خیلی کم گوش دادم 


فک کنم ی دوهفته ایم هست نرفتم اهنگ دانلود کنم خخخخ منی ک بیستو چهار ساعت تو نکس وان موزیک بودم



خنده ع هامم کم شده 


گوشه گیر شدم  

دیروز رفته بودم خونه عمم اینا 

دختر عممو پسر عمه هام میگفتن مونا چته؟

تو ک هر وقت میومدی اینجا اینقد میگفتی میخندیدی ک گونه هات قرمز میشد؟

چرا حرف نمیزنی نمیخندی؟

چیزی شده؟

بازم مجبور شدم الکی بخندم😁😁😁😂😁😂😁😁😂

ن بابا چی باس بشه؟

بخاطر کارنامه یکم ناراحتم 


😒😒😒

اره ارواح عمم 

😂😂😂


خلاصه محمدم اگه ی وقتایی اذیتت میکنم ببخش 


ای کاش میشد ک ی چند ماهی نیای پیشم 

واقعا نیاز دارم تنها باشم 


کاش میشد دوهفته فقط دوهفته تنها باشم 


اگه درکم میکنی ی دوهفته ازم خبر نگیر 

یا اصلا ی ده روز 


الان تو دلت میگی بی معرفت 



ولی بخدا واقعا نیاز دارم ب تنهایی


هروقت اذیتت میکنم 

تومیگی مونا مگه چیکارت کردم ک اینقد عذابم میدی 

چذا اذیتم میکنی 

تورو خدا نکن 

تو کاری نکردی 

من بدم 

خیلی بد 


وقتی یبار میبازی 

همش میترسی ببازی 


البته اگه ببازی هم چیری مهم نی برات 

ن دیه کاملا فلج میشی و احساست کاملاااا میمیره 


این دقیقا چیزی هست ک میخوام 

بشم ی بی احساسو بی تفاوت 


اینجوری کسی دورم نمیمونه 


تنهای تنهای میشم 

بعدم من میمونمو 

ی تیغه خوشگل 

بقیشم ترس داره اقا 😂😂😂


تولدممم نمیرسه زودتر ک 


😕😕😕😕

خدا هم با من سره لج داره

😞😞


هیچی دیه همین 

دیه حرفی.ندارم 

اهان یچی دیه

خیلی مهربونی 

😘😘









موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۰۹
الناز عدالت خواه

نظرات  (۴)

۲۴ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۱۴ محمد محمدیان
این حرفهات دردناکه /
پاسخ:
:-)
۲۲ بهمن ۹۴ ، ۱۶:۴۲ raha !!! روانیه احساس
مونااااااااااا :(((((( آخه چرا؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
چی؟
۰۹ بهمن ۹۴ ، ۱۳:۰۸ بز بز قندی
هرچی میخوای بشه ایشالله
پاسخ:
فدات عزیزم 
۰۹ بهمن ۹۴ ، ۱۲:۴۳ خانوم فیروزه ای ※※
خیلی قشنگ بود 
:(

پاسخ:
میسی 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">