L❤vE

بقیه کین؟توالماسه منی 💎

L❤vE

بقیه کین؟توالماسه منی 💎

درباره بلاگ
L❤vE

بـــــــــــۼــــــــــلــــــݦ ڪـــــــڹ
ڪــــــــہ مـــــــــڹ
از هـــــــــمـــــــــہ خـــــــــســــــــٺـــــــــݦ
ٺــــــــــۅے ایــــــــــڹ
دۅد ۅ دم غــــــــــــم
مــــــــــے ڪشـــــم
از ٺــــــــۅ ڹـــــــفــــــــــس مــــــــــڹ
بـــــــــــۼــــــــــلــــــݦ ڪـــــــڹ
هــــــــمـــــــــیــــــــــــنـــــجـــــــۅرے
ڪـــــــــہ هــــــــــســــــــٺــــــم
بـــــــــــۼــــــــــلــــــݦ ڪـــــــڹ
ڪـــــــــــــہ شــــــــــڪــــــســــــٺــــــــــݦ

آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۹ فروردين ۰۰، ۱۵:۰۸ - a.r
    سلام
  • ۳۰ بهمن ۹۵، ۲۰:۱۸ - بــــــــانـــــــــــــو کـــــــــوچـــــــــولـــــــو
    مبارک
  • ۵ بهمن ۹۵، ۱۶:۲۶ - نسل چهارمی
    +++
۰۷ اسفند ۹۴ ، ۱۰:۱۸

فقط من اضافیم بخدا

ایششششش صبحه جمعه بازم ریده شد توسطه خانواده محترم تو اعصابم 




گرسنم بود واقعا همون لحظه مامان بابا بیدار شدن 


رفتم سفره رو باز کردم یکم نون بردارم ی کوچولو ک تا سفره,میزاره مامان ضعف نکنم 


هی گفت الان سفره میزارم نکن 


منم هی گفتم گشنمههههه خوو


هیچی دیه اینقد گف نکن نکن و... ک بابا هم زبون اومد 


اونم ک میبینی همیشه منتظر ب وقت نشسته ک زنش ب من یچی بگه اونم ده تا بگه 


اره خیلی لوس شده حرف گوش نمیکنه لج بازه و... 


ایششششششش 


اومدم تو اتاقم درو کوبیدم ب هم 




بعده دودقیقه اومده پسرشو صدا میکنه پسرممممم نفسه مامانیییی 


پاشوبیا صبحونه 


عنتر بیست سالشه هنوزم نازش میده 


یعنی حال کردم ک معین داد زد گف درو ببببندددددددددد 




بعد اومده دره منو باز میکنه میگه بیا سره سفره بینم حوصله ناز کشیدنتو ندارما 


چطور کره خرتو داشتی ناز میکشیدی 


ایششششششش 


منم خیلی شیکو مجلسی گفتم گمشو نمیام 




یعنی بخدا بعضی وقتا فک میکنم بچه سره راهیم


خودشو جر داد نرفتم 


الانم تو  اتاق در حاله ویفر خوردنم بفرمایید؟


زنو شوهر هم دوتایی دارن میلونبونن صبحونشونو 


ای خدا یعنی فقط من تو این خونه اضافیم؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۰۷
👗خانم نویسنده✒

نظرات  (۱)

۱۰ اسفند ۹۴ ، ۱۸:۱۰ raha !!! روانیه احساس
خخخخخخخخخ دییووووووووونه  
پاسخ:
:-)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">