L❤vE

بقیه کین؟توالماسه منی 💎

L❤vE

بقیه کین؟توالماسه منی 💎

درباره بلاگ
L❤vE

بـــــــــــۼــــــــــلــــــݦ ڪـــــــڹ
ڪــــــــہ مـــــــــڹ
از هـــــــــمـــــــــہ خـــــــــســــــــٺـــــــــݦ
ٺــــــــــۅے ایــــــــــڹ
دۅد ۅ دم غــــــــــــم
مــــــــــے ڪشـــــم
از ٺــــــــۅ ڹـــــــفــــــــــس مــــــــــڹ
بـــــــــــۼــــــــــلــــــݦ ڪـــــــڹ
هــــــــمـــــــــیــــــــــــنـــــجـــــــۅرے
ڪـــــــــہ هــــــــــســــــــٺــــــم
بـــــــــــۼــــــــــلــــــݦ ڪـــــــڹ
ڪـــــــــــــہ شــــــــــڪــــــســــــٺــــــــــݦ

آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۹ فروردين ۰۰، ۱۵:۰۸ - a.r
    سلام
  • ۳۰ بهمن ۹۵، ۲۰:۱۸ - بــــــــانـــــــــــــو کـــــــــوچـــــــــولـــــــو
    مبارک
  • ۵ بهمن ۹۵، ۱۶:۲۶ - نسل چهارمی
    +++
۱۹ اسفند ۹۴ ، ۰۲:۰۵

خداحافظ حلالم کن

خوب دیگه بازی بسته 

محمد منو ببخش 

دیگه وقتشه تموم شه 

مرسی ک کمکم کردی انتقام بگیرم 

مرسی ک پیشم بودی و ارومم میکردی 

ببخش ک سگ بودم همیشه خدا اعصابتو ریدم 

توبرای من هیچوقت عشق نبودی و نیستی ونخواهی بود 

عااشقت نبودم و نمیشم و نیستم 

میدونم اشغالم خودم مرسی 

خوشبخت بشی بهترینارو واست میخوام 

نفرینمم نکن ب اندازه کافی داغون هستم 

اهت پشتم نمونه 

عیده خوبی داشته باشی 

تولدت پیشاویش مبارک عزیزم 

ببخش ک اینجوری شد 

ولی مجبور بودم 

ای کاش زودتر میفهمیدم دارم چ اشتباهی میکنم 

درساتو بخون 

مواظب خودت باش 

لطفا ن کامنت بزار ن اس بده 

کامنتاتو نمیخونم ببخش نمیخوام دوباره ترحم کنم 

شاید بگی چقد نامردم ک هستم 

همه دله من وشکستن چرت من نشکنم؟

میخوام ادم بده باشم یبار 

خوبی ب درد نمیخوره 

دیه همه پسرا ی زندگیم خط خوردن 

تنها مردای زندگیم پدرمه 

برادرم معین 

پسر عموهام 

پسر عمه هام 

شوهرعمه شوهر خاله 

پسر دایی

پسر خاله 

کلا خانواده 

دیگه پسره دیگه ای نمیشناسم 

بزرگ شدم خر بودم ادم شدم 

عاشقت نبدم ولی تظاهر کردم ک عاشقتم 

خودتم میدونی بازیگره خوبیم 

اکه یکم ارزش داشته باشم ن خودکشی میکنی و ن کاری 

رابطه ما از اولشم غلط بود 

تو ی اشتباه بودی 

ی اشتباه شیرین 

مثه همه اشتباهاتم 

ی وقتایی دروغ میگفتی میفهمیدم هیچی نمیگفتم 

منم کم دروغ نگفتم 

همه اون عاشقتم ها دروغ بود 

ببخش منو ک اینجوری شد 

برام دعا کن خدا هم منو ببخشه 

حلالم کن 

مرسی ک بودی 

امیدوارم ب بهترینا برسی 

شایدم یروز همو دیدیم 

واسه همیشه بای عزیزم 

واسه اخرین بار 

😘😘😘😘😘😘😘

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۱۹
👗خانم نویسنده✒

نظرات  (۲)

۲۸ اسفند ۹۴ ، ۲۱:۱۳ دنیا تتلیتی

مونا خیلی ...

اینقدی که این چند روز به تو فش داده بودم تو عمرم فش نداده بودم

خیلی بی مزه ای

وقتی من اینو خوندم نمیدونی چقد حالم گرفته شد چه برسه به اون

پاسخ:
بوشو بابا خخخخخ :-)
بی.مزه خودتی من خدای مزم 
غلط کردی فحش دادی.بیشور :-)
۲۶ اسفند ۹۴ ، ۱۱:۰۴ دنیا تتلیتی

مونا شوخی کردی مگه نه/.؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!

به قران دلم میخواد خفت کنممممممممممممممممم

خیلی نامردی چرا این کارو باهاش کردی

پاسخ:
خخخخخخ شوخی کردم بابا 
میخواستم بره 
بعد دیدم نه 
بدون اون نمیشه :-)
واسه همین ک بره اینارونوشتم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">