L❤vE

بقیه کین؟توالماسه منی 💎

L❤vE

بقیه کین؟توالماسه منی 💎

درباره بلاگ
L❤vE

بـــــــــــۼــــــــــلــــــݦ ڪـــــــڹ
ڪــــــــہ مـــــــــڹ
از هـــــــــمـــــــــہ خـــــــــســــــــٺـــــــــݦ
ٺــــــــــۅے ایــــــــــڹ
دۅد ۅ دم غــــــــــــم
مــــــــــے ڪشـــــم
از ٺــــــــۅ ڹـــــــفــــــــــس مــــــــــڹ
بـــــــــــۼــــــــــلــــــݦ ڪـــــــڹ
هــــــــمـــــــــیــــــــــــنـــــجـــــــۅرے
ڪـــــــــہ هــــــــــســــــــٺــــــم
بـــــــــــۼــــــــــلــــــݦ ڪـــــــڹ
ڪـــــــــــــہ شــــــــــڪــــــســــــٺــــــــــݦ

آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۹ فروردين ۰۰، ۱۵:۰۸ - a.r
    سلام
  • ۳۰ بهمن ۹۵، ۲۰:۱۸ - بــــــــانـــــــــــــو کـــــــــوچـــــــــولـــــــو
    مبارک
  • ۵ بهمن ۹۵، ۱۶:۲۶ - نسل چهارمی
    +++
۰۹ تیر ۹۵ ، ۰۵:۱۰

کجای لحظه هامی تو

کجای لحظه هامی تو

ک هرجارو بگی گشتم

ب جای زندگی.کردن

پی.دیوونگی گشتم

پی.دیوونگی.گشتم

نگو دل کندن اسونه

ک من اصلا نمیتونم😞

اگه حالم رو میپرسی؟

جوابش رو نمیدونم

جوابش.رو نمیدونم

کجای زندگیمی تو ک من میگردمو نیستی

ی روزی.مطمین بودم پای حرفات وای میستی پای حرفات وای میستی

تا هرجارو بگی گشتم ک شاید باز پیدا شی

ب عشقت زنده موندم کاش هنوزم عاشقم باشی 

هنوزم عاشقم باشی 

هنوزم عاشقم باشی

من از وقتی گمت کردم 

شبو روزم زمستونه 

هوای هرجا صاف باشه 

هوای خونه بارونه 

هوای خونه بارونه 

من از وقتیی گمت کردم 

تمامه رویاهام گم شد 

تو چی.میدونی از اونی 

ک قصش حرفه مردم شد 

ک قصش حرفه مردم شد

کجای زندگیمی تو ک من میگردمو نیستی

ی روزی.مطمین بودم پای حرفات وای میستی پای حرفات وای میستی

تا هرجارو بگی گشتم ک شاید باز پیدا ش

ب عشقت زنده موندم کاش هنوزم عاشقم باشی هنوزم عاشقم باشی هنوزم عاشقم باشی

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۵/۰۴/۰۹
الناز عدالت خواه

نظرات  (۱)

۰۹ مرداد ۹۵ ، ۱۰:۳۷ ...بُز بُزیـ جوووووووووووونـ...
چه قیشنگ😉😉
پاسخ:
فیداا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">