L❤vE

بقیه کین؟توالماسه منی 💎

L❤vE

بقیه کین؟توالماسه منی 💎

درباره بلاگ
L❤vE

بـــــــــــۼــــــــــلــــــݦ ڪـــــــڹ
ڪــــــــہ مـــــــــڹ
از هـــــــــمـــــــــہ خـــــــــســــــــٺـــــــــݦ
ٺــــــــــۅے ایــــــــــڹ
دۅد ۅ دم غــــــــــــم
مــــــــــے ڪشـــــم
از ٺــــــــۅ ڹـــــــفــــــــــس مــــــــــڹ
بـــــــــــۼــــــــــلــــــݦ ڪـــــــڹ
هــــــــمـــــــــیــــــــــــنـــــجـــــــۅرے
ڪـــــــــہ هــــــــــســــــــٺــــــم
بـــــــــــۼــــــــــلــــــݦ ڪـــــــڹ
ڪـــــــــــــہ شــــــــــڪــــــســــــٺــــــــــݦ

آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۹ فروردين ۰۰، ۱۵:۰۸ - a.r
    سلام
  • ۳۰ بهمن ۹۵، ۲۰:۱۸ - بــــــــانـــــــــــــو کـــــــــوچـــــــــولـــــــو
    مبارک
  • ۵ بهمن ۹۵، ۱۶:۲۶ - نسل چهارمی
    +++
۰۱ شهریور ۹۴ ، ۰۲:۱۲

سلام.

سلام اولین روز از آخرین ماه تابستون هم اومد...

الآن انتظار دارین چی بگم؟؟؟

خوش باشین




موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۰۱
من منم

نظرات  (۹)

شما هم خوش باشین
اخ جون تولدم نزدیکه ممنون علی جان
۰۱ شهریور ۹۴ ، ۱۶:۴۳ محمدرضا زال آقایی
سلام آبجی خیلی وبت جالبه
راستی من سه تا وبلاگ دارم که یکیش خیلی بازدیدش خوبه اگه مایلی هر سه تا وبمو لینک کن منم توی هر سه تا وبم لینکت کنم؟ نظرت چیه؟
تبادل لینک مهمترین چیزیه که توی نتایج گوگل مهممه و آمار وب رو بالا میبره

خبرشو بده آبجی
وب هامم اینان
http://m4810.blog.ir
http://alone-download.blog.ir
http://alone-download.rozblog.com
:)
فداااااااااااااااااا
اختیار داری....
 رمز؟؟؟

رمزی نیست....دوستان لطف دارن
پاسخ:
به من زیاد لطف ندارن خخخخخ کمترن نسبت ب بازدید کننده های شما  
عزیزم....

توهم واسه من خاصی عزیز.....

بوس بوس
پاسخ:
فدات عزیزم 

خیلی حس بدیه....خیلیییییییییییییییییی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">