L❤vE

بقیه کین؟توالماسه منی 💎

L❤vE

بقیه کین؟توالماسه منی 💎

درباره بلاگ
L❤vE

بـــــــــــۼــــــــــلــــــݦ ڪـــــــڹ
ڪــــــــہ مـــــــــڹ
از هـــــــــمـــــــــہ خـــــــــســــــــٺـــــــــݦ
ٺــــــــــۅے ایــــــــــڹ
دۅد ۅ دم غــــــــــــم
مــــــــــے ڪشـــــم
از ٺــــــــۅ ڹـــــــفــــــــــس مــــــــــڹ
بـــــــــــۼــــــــــلــــــݦ ڪـــــــڹ
هــــــــمـــــــــیــــــــــــنـــــجـــــــۅرے
ڪـــــــــہ هــــــــــســــــــٺــــــم
بـــــــــــۼــــــــــلــــــݦ ڪـــــــڹ
ڪـــــــــــــہ شــــــــــڪــــــســــــٺــــــــــݦ

آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۹ فروردين ۰۰، ۱۵:۰۸ - a.r
    سلام
  • ۳۰ بهمن ۹۵، ۲۰:۱۸ - بــــــــانـــــــــــــو کـــــــــوچـــــــــولـــــــو
    مبارک
  • ۵ بهمن ۹۵، ۱۶:۲۶ - نسل چهارمی
    +++
۳۰ بهمن ۹۴ ، ۱۰:۵۳

دلتنگیییی

سختتع 

نفس بکشی 

گریه کن سبک تر بشی

گریه کن بشین 

عکسه عشقتو ببین 

ولی جای گله نیست 

عاشقی یعنی همین 

حق داری بهونه 

از هرچیزی بگیری 

ولی حق نداری بمیری


دلم وواقعا واسه یکی تنگ شده ک نیست 

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۳۰
👗خانم نویسنده✒

نظرات  (۷)

اره دنیا همونه  
۰۲ اسفند ۹۴ ، ۱۹:۰۰ دنیا تتلیتی

خاااااااااااااااااااااااک....

تا اونجایی که من میدونم اون خیلی بد بود تو باید از اون متنفر باشی بعدشم بس کن اجی تو یکیو داری که با تمام وجود دوست داره بازم...اوووووف

ای خدااااااااااااااا شفا بده

پاسخ:
اقا علیو نمیگما 
-_____-
اونیکی باو 
فهمیدی؟
۰۲ اسفند ۹۴ ، ۱۸:۰۳ دنیا تتلیتی
ینی مونا اگه اون باشه که من فک میکنم ایشالله هیچ وقت نیاد پیشت اگه واقعا اونی باشه که من فکر میکنم خیلی دیگه دیوونه ای اجی
پاسخ:
خخهخخخخخ نترس اون ازم متنفره 
اره فک.کنم همونیع که فک میکنی 

البته این عشق اون عشقی ک فک میکنید نیست 
ن تکسه اهنگه رضاشیریه 
وگرنه اونی ک منظورم بود عشقم نیست
۳۰ بهمن ۹۴ ، ۱۵:۱۰ بز بز قندی
ایشالله یا تو بری پیشش یا اون بیاد

راستی تفلدت موبالک
پاسخ:
مرسی اجی 
ولی فک نکنم بشه  
چون راهه منو.اون خیلی وقته سوا شده 
دلم هم زره زیادی میزنه :-)
۳۰ بهمن ۹۴ ، ۱۳:۱۹ raha !!! روانیه احساس
میاد پیشت ایشالله .... اامیدوار باش
پاسخ:
ن بابا نمیاد خیلی وقته راهمون جداشده 
۳۰ بهمن ۹۴ ، ۱۰:۵۴ خانوم فیروزه ای ※※
هیییییییییییی
پاسخ:
:-(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">