L❤vE

بقیه کین؟توالماسه منی 💎

L❤vE

بقیه کین؟توالماسه منی 💎

درباره بلاگ
L❤vE

بـــــــــــۼــــــــــلــــــݦ ڪـــــــڹ
ڪــــــــہ مـــــــــڹ
از هـــــــــمـــــــــہ خـــــــــســــــــٺـــــــــݦ
ٺــــــــــۅے ایــــــــــڹ
دۅد ۅ دم غــــــــــــم
مــــــــــے ڪشـــــم
از ٺــــــــۅ ڹـــــــفــــــــــس مــــــــــڹ
بـــــــــــۼــــــــــلــــــݦ ڪـــــــڹ
هــــــــمـــــــــیــــــــــــنـــــجـــــــۅرے
ڪـــــــــہ هــــــــــســــــــٺــــــم
بـــــــــــۼــــــــــلــــــݦ ڪـــــــڹ
ڪـــــــــــــہ شــــــــــڪــــــســــــٺــــــــــݦ

آخرین مطالب
آخرین نظرات
  • ۲۹ فروردين ۰۰، ۱۵:۰۸ - a.r
    سلام
  • ۳۰ بهمن ۹۵، ۲۰:۱۸ - بــــــــانـــــــــــــو کـــــــــوچـــــــــولـــــــو
    مبارک
  • ۵ بهمن ۹۵، ۱۶:۲۶ - نسل چهارمی
    +++
۱۵ فروردين ۹۵ ، ۰۲:۱۸

اهنگ تری مری

اونایی ک سریال قبول میکنم رو دیده باشن و یا بادیگارد اگه اشتباه نکنم مطمینا این اهنگو شنیدن خیلیییی قشنگه 


Teri meri, meri teri prem kahani hai mushkil

Do lafzon mein yeh bayaan na ho paaye

Ik ladka ik ladki ki yeh kahani hai nayi

Do lafzon mein yeh bayan na ho paaye



Teri meri, meri teri prem kahani hai mushkil

Do lafzon mein yeh bayaan na ho paaye

Ik dooje se hue juda Jab ik dooje ke liye bane



Ik dooje se hue judaa, jab ik dooje ke liye bane

Teri meri, meri teri prem kahani hai mushkil

Do lafzon mein yeh Bayaan na ho paaye


Teri meri baaton ka har lamha sabse anjaana,

do lafzon mein yeh bayaan na ho paaye


Har ehsaas mein tu hai har ik yaad mein tera afsaana

Do lafzon mein yeh bayaan na ho paaye

Ik dooje se hue juda Jab ik dooje ke liye bane

Teri meri baaton ka har lamha sab se anjaana

Do lafzon mein yeh Bayaan na ho paaye



Teri meri, meri teri prem kahani hai mushkil

Do lafzon mein yeh bayaan na ho paaye

مال تو و من مال من و تو قصه ی عشق سخته


نمیتونم تو دو کلمه بگمش


داستان این دختر و پسر جدیده


نمیتونم تو دو کلمه بیانش کنم



مال تو و من مال من و تو قصه ی عشق سخته


نمیتونم تو دو کلمه بگمش


جداییم از همدیگه وقتی برای هم میسازیم


وقتی دوست داشتم دنیا رو داشتم


ولی هیچوقت فکر نکردم حتی سایه ات مایلها دوره


اوه خدایا چرا به من چنین رویایی دادی


وقتی مجوری در واقعیت بشکانیش



هر لحظه از امد(؟) تو حرفای من برای قیه ناشناختست.


نمیتونم تو دو کلمه بیانش کنم.




تو در هر حسی هستی و داسـتانت در هر خاطری هست


نمیتونم تو دو کلـمه یبانش کنم

تو در هر حسی هستی و داسـتانت در هر خاطری هست


نمیتونم تو دو کلـمه یبانش کنم


روزا دست نخورده گذشتند من تمام شبا بیدارم


فکرت روز و شب برام دردسر درسـت میکنه


این اشتیاق میگه که این مسافت طولانی باید از بین بره


مسافتی که بین من و تو وجـــود داره







دریافت




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۱۵
👗خانم نویسنده✒

نظرات  (۱)

۱۸ خرداد ۹۵ ، ۱۸:۴۳ دنیا تتلیتی

سلااااااااااااام

من فیلمو دیدم ولی نفهمیدم اخرش چی میشه

پاسخ:
حخخخخخ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">